fredagsmys - själv

mmh, kul och sitta här på en fredagkväll nrä det finns folk ute (YYY)
idag har jag vart med amanda :)
och plockat vinbär till saft med.
men jag och amanda gjorde typ ingenting, tog massa kort och spelade 102dalmatiner (aa)
huehue.      kulkul :)
sen skulle jag hem och äta kvällsmat och så, men vi orkade inte va nu efter det. hehe ^^
så vi ska träffas nån annan jag, tror vi göre ganska ofta faktist (aa)
lotta åt här med osss, ebba kommer snart med tror jag. 
sen när dom åkt hem ska jag nog sova (yy)

xoxo
/ frida
   
ÄLSKAR DIG! ÄLSKAR DIG! ÄLSKAR DIG! ÄLSKAR DIG!


kommentarer
Postat av: Amanda

Naaw<3<3

ja, vi får ses nån annan dag (:

2009-08-15 @ 09:58:58
Postat av: Amanda

fan va ni är söta :o <3

2009-08-15 @ 15:57:29
URL: http://mandizblogg.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0