skola

idag va det första skoldagen dåwaaaa.
ganska kul, överskåp (yyy)
hehhehe.
vi hade typ vanliga lektioner, men fick mest böcker och lyssnade på lärarna.
ny lärare i svenska, biologi, idrott & träslöjd.  jag har syslöjd (yy)
slutade halv 3 idag.  vi har härligt schema asså :)
fan skolan typ va fett full av sjuor ;oo
gaasssh ;s
men när jag kom hem ringde jag amanda, vi gick ner till samhället och kollade mobiler och jag köpte ett par öronhängen och ny foundation. 
jag behöver typ ny mascara, har just nu inte råd me detta ^^
hahaha, ska be mamma köpa en (aa)
sen så gick vi och satte oss typ vid rondellen, hehe (aa)
sen hem till amanda, spelade lite fotboll, jag åt där med.
sen så spelade vi lite fotboll igen, sen satte vi oss vid rondellen igen.
sen kom simon och pratade med oss, sen kom annie och kajsa.
sen gick jag hem ;d
känner att det blir mkt 'sen' ;d
när jag kom hem satte jag mig vid datan, så nu sitter jag här och skriver detta meningslösa skiten ;d
huehue.
lyssnar på musik, CASCADA POOOWEER ! (8888)
jao. ska fan snart sova så man är pigg imon (yy)

xoxo
/ frida


jag älskar dig!

kommentarer
Postat av: Anonym

hihi ;P

2009-08-20 @ 21:11:14
Postat av: emma-sofia

sv; hihi tack gumman. saknar dej som fasen. Måste ses snart =) <33

2009-08-23 @ 18:51:37
URL: http://emmasofiasord.blogg.se/
Postat av: Anonym

:S

2009-08-29 @ 17:43:53

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0