ebba är här

min babe är här, hon är bara min så ni vet! <3

skolan va ganska kul idag, förutom so:n! :o
började med e-val, har so. vi kollade på en läskig film, ondskan!
jag och amanda typ tkr det är läskigt ^^
haha, sen så blev det lucia firande.
9:ornas luciatåg va as roligt, alla va helt bakis ^^
sen så vare hkk, fikade (a)
lunch sen, sen so i 1 timme och 45 min, fett drygt -.-
tittade på nån film, sen fick vi veta våra betyg.
ganska okej faktiskt.
sen så vare matte, vi snackade massa.
fick veta våra betyg där med.
sen så vänta på ebba i skolan, så kom hon.
hem till mig och ta en blodapelsin och sen satte vi oss här :)
nu ska jag ner och tummla mina brallor, hihi.
sen ska vi ut lite och så tror jag.

skriver kanske mer imon elr nåt.


puss frida


+ DU ÄR MIN BABE §
+ ebba är min bästis

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0