heting ;*

chacha ;*

inte uppdaterat på länge, men jag orkar fan aldrig ^^
iaf, så idag så har jag pluggat till tyskaprovet imon. fan det kommer gå åt skogen ://
aja, sen vare tyvärr utvecklingsamtal.
omg, jag typ är pratig som satan ;o
ah, fick massa skit för det.
sen så ah, hem och plugga igen.
sen åt jag en macka, upp till datan och snacka lite med folket.
NAVY CIS VA PÅ TV VID 8, hoppas ingen missade det för det är så jävla bra! ;o <3
jag dör om jag inte får dom säsongerna snart! 
lite för desperat kanske (a)
datan sen, snackade med martin :)
nu ska jag typ göra mig iordning, sen lägga mig och messa.
messa med mig ffs! :)


puss frida


+ martin är snygg tycker jag :* <3

kommentarer
Postat av: maarrttiiiin :*

du är snygg (a)

2009-12-09 @ 16:37:37

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0