mellandagsrea

chacha.
idag har jag vart i halmstad med lotta, ebba och lisa.
först åkte vi till ulle, lisas mamma & lottas syster & ebbas moster, sen så gick vi därifrån till stan. först in på tretton, ebba kollade på jeans, hittade tyvärr inget. sen in på typ MQ, ingen hittade nåt.
sen gina tricot, köpte ett svart linne med typ aprikos färgade blommor på & två vanliga linnen - ett aprtikos (jag ska ha under) & ett vitt linne. sen in på bikbok, där fanns inget häller, sen in på typ jc tror jag, där köpte jag en rosa kofta och en sån där kort klänning. sen typ din sko, köpte stövlar. sen så kmr jag inte ihåg (a)
men denna dagen va fett mysig, TACK UNDERBARA MÄNNISKOR! <3

imon är det nyår då, jag har ingen aning om vad som händer. det händer inte särskillt mycket här i lilla smålandsstenar ju. asssååå surt ;s
lär nog sova massa imon om jag ska orka hela natten uppe liksom :)
kommer blir perfekt med dig sötaste ebba, älskar dig <3

puss
frida

kommentarer
Postat av: Hannes Mauritzson

Tror du 2010 kommer bli ett bättre år än 2009? :)



Kram

2009-12-31 @ 00:36:53
URL: http://mauritzsonhannes.blogg.se/
Postat av: EMMASOFIA♥

PUCKO!



DET VAR DIN SKO DU KÖPTE SKORNA PÅ VÄL ? ^^, <33



SAKNARDEJ!<3

2009-12-31 @ 16:25:47
URL: http://emmasofiasord.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0