vart ska du? -ähh, pissedammen

yeah, nu är jag hemma.
jag och amanda va ute och gick efter vi kollat på i taket lyser stjärnorna.    
då gick vi till afrodite, jag köpte nagellack och nåt konstigt grej som ökar nageltillväxten ^^      - kan behövas -
sen så gick vi runt, sen in på klädhörnan och typ kollade.
sen gick vi runt lite,   sen så gick vi på is, fast vi gick typ igenom hela tiden, busigt (a)
sen till nordinskolan, så ställde sig amanda i pissedammen, elr asså på isen ;)
ah, sen hem till amanda.  spelade kort (a)
typ nåt spel, sen vänd tia.    fyfan jag äger mest! *host*              hahah, sen hem och äta.     sen kolla lite på design simon och tomas, sen hit upp.
nu så snackar jag med folket, elr ah .. john och hanna, men dom är ju rara :)
sen så händer nog inte så mycket, tror jag inte iaf ..
imon blire ebba iaf, fy va jag älskar dig gumman! <3
då på onsdag blire halmstad, yeah! :d
nu ska jag inte göra så mycket, lata mig typ.

puss
frida



kommentarer
Postat av: martin.

hahahah fett najs bild ;)

2009-12-28 @ 21:47:03
Postat av: amanda

haha, det var kuligt;)<3

2010-01-02 @ 23:49:42

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0