regn regn & musbajs

shaa!
idag på föörmiddagen så åkte jag och pappa till ågårdsfors och matade julia och idas katter.
det regnar som faaen ;o
menmen, så kollade jag mina stallsaker typ ryktborste och sånt där ni vet.
så va det musbajs i min ryktbox -.-
sen har mössen ätit på hästgodiset som är äppelsmak på ;o           ollonmöösss ;oo
aja, så kan det va!
fyfan va det regnar ute asså!
men nu ska jag ner och tjäna lite pengar (yy)
ska städa uterummet.  tjänar 300kr på det, sen ska jag kanske fråga pappa om jag kan städa i garaget elr nåt så kanske jag tjänar mer!
som dom flesta vet så ska jag skaffa ny kamera (yy)
en man kan ha undervattnet!

   

jag ska självklart ha den rosa (yy)
netonnet.se kan du hitta den fina kameran!

nu ska jag städa (yy)

xoxo
/ frida

kommentarer
Postat av: emmasofiaaaa

Din lilla fis! Jag vill också ha ny kamera. Muhahah! :)

SAKNAR DEJ <3

2009-07-23 @ 16:43:27
URL: http://emmasofiaaaa.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0