saknat dig

idag vaknade man vid 10 kanske, åt frukost sen ner till samhället med mamma, moster & sune. pappa stannade hemma.
vi gick in lite på klädhörnan och sen typ köpte vi travet elr nåt? ^^
haha, sen hem och äta .. falukorv.     uuusch ;oo
ahha, sen åkte vi ner och så tog jag ut lite pengar.
sen när vi kom hem, då ringde jennifer :)
fatta att jag saknar dig! :( <3
hänt lite grejer och så, men vi ska iaf träffas imon .. vi lär ju prata om det som hänt!
sen gick jag upp hit, sen ner och äta.
sen gick jag hit igen och nu skriver jag detta och snackar med min blåbärsmuffins :) <3
sen händer väl inget spec, pratar nog lite till med sandra ( blåbärsmuffins ) 
hihihihihihihiih (aa)            

xoxo
/ frida




detta är min kompis sandra jansson, hon är lite konstig och älskar muffins.
puss på henne :*

kommentarer
Postat av: jennifer

har saknat dig med ;/ <3

2009-07-26 @ 13:46:59

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0