skolan suger fett mkt

chacha fridagirl här!
vill skriva ett superduperlångt inlägg :)
ska skriva hela min dag idag.

vid halv 7 ringde min klocka, men låg och drog mig till 7.    tänk att det va skola idag ;s
sen ner och klä på mig, käka och sånt.
platta håret och fixade mig på 20 min idag ;o    gick ju riktigt fort jao!
vid 10 i 8 gick jag till skolan, amanda, kajsa, elin och alexandra stog vid rondellen och väntade på mig.     hehe, kul asså (y)       sen träffade jag hanna, josefine, fannie och tess innanför dörren, trevligt :)
sen till skåpet, hämta matte boken, sen iväg på matte.
vi gick typ igenom provet och sånt, jag fick 18/28 .. asså G då.    sen fick jag skriva på tavlan :)     stolt* (h)
vi jobbade ingenting, skönt jao (y)       sen sluta, sen engelska.          hehe, maria fick typ damp på att jag inte gjort läxan .. hehe (a)  
vi jobbade lite, marita hade damp hela lektionen ;s           sen tyska, med marita.    det gick la ganska bra, gick igenom provet. fick 95/125, asså VG då. 
sen kemi, jobbade till provet nästa vecka.   kommer ju inte gå så bra tror jag ;s
sen så vare lunch, chicken eleven.  det va la ganska gott.
haha, oliverbror satte sig vid mig, elin och amanda.  sen så typ sköt nån en stol på mig, oliver bara; gör inte om det? okej? ;@            fasikke va jag garva sen asså :)
gick hem sen, hämta badkläder.   sen kom amanda till mig, så gick vi till badet.  men tyvär va inte amanda med på badet, hon har vart typ sjuk och massa så hon typ äter penesilin elr va det heter (a)
badet va fett tråkigt ;s  vi simmade, sen så skulle vi typ göra såna där livräddnings grejer, typ "boxera" (stavning) en, jag gjorde det där på elin då jaoo.  fasikke va jag skratta, jag höll ju på att drukna själv (a)
sen så va det dom där övningarna jag tkr är as läskiga vi skulle göra. jag klara då att dyka från en startpall idag, hehe.   jag har faktiskt dykt från en sån innan :)
sen vara snabbt att duscha och byta om och så, sen vare slöjd.
vi har typ ändrat slöjd tiderna, så vi börjar 5 min senare än vanligt.  yessss (yy)
ja, i alla fall så i slöjden så stickar jag lovikkavantar. jag rocker fett på det :)
lyssnade på musik hela lektionen, sen så bara började jag sjunga sådär ganska högt.  och anita fick då säga till mig (a)  hahah, jag typ blev helt röd i ansiktet.  jag sjunger så jävla fult ;o
sen slutade vi vid typ 5 över halv 3, fett nice (y)
när vi slutat så stannade jag kvar i skolan typ en halvtimme.  snackade med viktor bästis hehe, sen så typ ringde emma korv, då gick jag hem :)
sen så när jag kom hem värmde jag mat, korvståganof (stavning)  och ris.    det va la gott , ehehhe.
sen blev jag trött, så jag la mig på soffan och kollade på disney channel.  sen somnade jag, vaknade när mammi kom hem, hon bara; varför sover du frida?
jag bara; jag va trött?!
haha, coco mamma (a) <33
sen gick jag till tobias och dom, kollade lite när dom jobbade.   hehe, tobias fyller år idag, och har namnsdag med :)             han tyckte jag skulle hjälpa till ;p
sen lekte jag lite med charlie, hah.  han säger jag är en bajskåv :'(
han är fan cooling, haha.       fick en puss av han med (a)      för er som undrar är han mitt kusinbarn, 2 år vafan.
sen gick jag hem, lagade lite mat.   pasta blev det (;
så kollade jag på Navy CIS med mamma och pappa, det är fan bra.  typ mitt favvoprogram :)
sen gick jag upp hit, drygade lite på bdb.        tror fan att jag ska sluta med bdb, det är fett drygt ;o
jag fick sen för mig att skriva ett långt inlägg här i bloggen.  det har tagit mig den sista halvtimmen :)
snart ska jag nog gå och titta på film, sen blire sova.

just det, bara så alla vet:
OLIVER KNEZEVIC ÄR MIN BROR! <3LUDWIG ÅKESTRAND ÄR MIN BABE! <333

puss frida


+ det regnade idag
+ jag träffade inte ludwig en ända gång idag :'(
+ folk blev lite förvånade över mitt hår
+ det tyckte inte jag va så konstigt
+ simon är min bästis
+ nu vare inget mer att säga
+ elr jo, typ att jag är sugen på att shoppa igen
+ nu vare slut

kommentarer
Postat av: Anonym

vadå simon?

2009-11-03 @ 20:53:53

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0