svininfluensa, inget plus

yesbox, jag har svininfluensan -.-
haft det nu i en vecka, inte orkat skriva här i bloggen på ett tag.
jag mår ganska bra nu, hostar och har ont i halsen bara .. annars så :)
ingen feber iaf, inte ont i huvudet heller.
det är fäätt jobbigt med denna grissjukan -.-
pappa fick det nån dag efter mig, så vi har legat hemma och kollat film nu hela veckan.
inte så himla kul, nixpix :/
---

-jag vill ha en ny mobiltelefon, vill ha en sån som jennifer har.
kanske den vita, för att inte ha likadan som jennifer ju ^^
asså min mobil, sony ericsson 595, det är den sämsta mobilen som uppfunnits på denna planet ;o
1. batteriluckans alla hållafastluckanpluppar är borta
2. luckan där skärmen sitter på är lös
3. knapparna tål inte att man pillar på dom, då trillar de av.
4. den är seg när walkman är på
5. den är ful
asså, inget är bra med den, inte värd priset. sen min gamla, sony ericsson w880i, typ funkar inte. den laggar typ sönder, då dampar jag sönder och typ kastar den på nån. så ska det ju inte va ^^

---

-när jag ska till ullared nästa gång, blir snart, så ska jag köpa nytt gh.
köper nog gh4, för att min gitarr funkar inte llängre till mitt gamla, gh3, så liksom ;s
ah, köper nytt alltihop då.
jävla piss, slösa pengar hit och dit liksom (a)
annars blire överst på min julklappslista :)
den får man snart ta att skriva ju, haha.  vet typ vad jag vill ha ^^
ny laptop, ny mobil, gh4.
ah, pengar med såklart. men det är inte kul att få i julklapp, man vill ha stora paket (a)

---

-nu när man vart sjuk i en vecka så liksom hallå, kommer efter i matte och alla sånna coco-ämnen ju ;o
måste jobba massa i matteboken, liksom har inte jobbat nåt ;o
varför ens ha ett sånt cp-ämne, asså man kan ju redan 1+1, vad mer behöver man kunna?
nej, men det är ganska kul. men inte nu när man är hemma.
jag ligger typ sist och allt, mm kul (y)
inte kul alls faktiskt.
ska typ tillbaka till skolan på torsdag :)
saknar alla såhääääääääääääääääääääääääääääär mkt :(

---

nu har jag skrivit ett långt inlägg med massa minus, men ah.
inget bättre för mig, haha.
äter glass om dagarna, pigelin hela tiden :)
ah, ludwig kallar mig svinis och emma kallar mig gris.
kan det bli roligare? asså jag har verkligen roligt över denna sjukan. HAHHAA ^^
okej, inte så kul när man hostar så man typ spyr men aja.

nu ska jag typ fixa lite grejer jao (y)


puss
frida


+ saknar ludwig
+ jag hostar
+ jag har ont i halsen
+ inget är bra med att vara sjuk

kommentarer
Postat av: EMMASOFIA

du är gris ! :D

2009-11-22 @ 19:44:27
URL: http://emmasofiasord.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0