tjockisfrida

yeah, chacha igen :)
nu äre så att det har vart kalas här. -.-
jag fick 1450 kr och smink.
niiice (y)
sen så fick jag 1000 kr av mamma och pappa, och en tröja av min moster på födelsedagen :)
nu äre halmstad som gäller, sen blire jul att vänta på.
moneymoneymoney :)
jag gillar att slösa på pengar (y)
hehe.
nu ska jag typ sitta här och nörda.
ludwig kan typ inte messa :'/  
jag dör.
sen så vill jag ha ny mobil, men får inte det heller.   livet är fan orättvist :(
ochsen har jag inte fått nån puss av älskade ludwig. kan det bli värre? ;o

puss frida


+ inga plus idagen (n)

kommentarer
Postat av: KuGeN ;* <3333

hahaha du kanske inte frågade han idag efter en pussssss? ;) <333

2009-10-25 @ 22:44:54
Postat av: hehehehe

heheheh

2009-10-30 @ 19:32:57

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0