du är fett söt

hej bloggen!
tror jag ska döpa den till nåt :)
förslag?   kommentera isf!

aja, idag har vi vart på stan.
det va la nice jao.
jag fick två bh:ar av mamma.  tack! <3
sen köpte jag ett par skor med. hehe (a)
sen va vi uppe på kyrkogården, satt en blomma på minneslunden åt morfar.
saknar dig så sjukt mkt! :'/ §
sen så åkte vi hem och åt lite, muums :)
jag va ute och gick med sötis wilma med, du är söt :)
ringde till hanna när jag va ute med, fyfan va du är bra! §
när jag kom in så va det efterrätt, yeaah.  fett goottt =)
sen satte jag mig här, finns ingenting att göra faen.
det är ju fett mörkt ute, vågar inte gå ut haha ^^
nu ska jag kolla tv.

puss frida


+ gillar dig fett mycket

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0