latiiis

ssha.
jag har varit lite lat och inte skrivit på ett bra tag.


skolan:
idrott - vi hade nån annan skit idag, typ om gymnasievalen.
45 min rast - va med kajsa & elin, va hemma hos kajsa och lekte med hennes hund (aa)
tyska - glosor och skit, mmh . kul (y)
håltimme - åt glass med kajsa, amanda & elin.  yeeah (yy)
lunch - hemma och åt
biologi - edit fick damp, men jag jobbade riktigt duktigt (y)
svenska - jag fattade noll, satt och lyssnade på musik menmen (aa)
lyssnade på musik varje lektion, hehe :)))
sen så när jag kom hem så pluggade jag lite till biologiprovet, jaaoo
sen gick jag ut med ida, hehehe ^^
aah, gick inte och åt sen ut igen.
nu sitter jag här, ska snart läsa boken jag lånat.     fyyfaaan va bra den äär!
seeerri ;oo

xoxo
/ frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0