mysigt

idag va jag i skolan jao.
det sög som vanligt =)
utan kemin, den va helt rolig ju.  vi gjorde nåt med nån ballong! haha :D
skrev typ, den smälldes ^^
sen idrotten va kul med.
vi hade kalle stork =)     hihi. han är lite för söt (a)   vi va typ ute och gick och så.
haha, jag och frida "dansade" busschaffören nånting =)
sen efter skolan gick jag hem och gjorde mig iordning, sen cyklade jag till ludwig =)
aah, vi typ kollade på film och så.
sen så snackade vi mest =)
sen åkte jag typ hem vid 20 över 6 =)
när jag kom hem åt jag lite, sen så satte jag mig vid datan.
nu har jag fett tråkigt, tror jag ska fixa lite grejer nu.

imon är det studiegrej på so:n.
sen efter skolan kanske det blir jennifer, annars ludwig, annars läxor ^^

puss frida


+ gillar dig
+ vill ha ny mobil


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0