om 1 månad fyller jag då

hejhejhejhejhejhej.
idagen var man i skolan, sen så efter skolan slutat snackade jag massa med ludwig.
va kvar i skolan mer än en timme.
hehe (aa)
sen när jag kom hem drack jag lite vatten och sen satte jag mig vid datan.
sen va jag med jenkan, vi va på nöjet.
sen gick jag hem och typ gjorde ingenting.
när jag gick tillbaka sen så va jag lite med julia och ebba och dom.
sen kom jennifer igen, vi satte oss vid tv:n.
sen så la jag min mobil jämte mig sen tog alexander johansson den -.-    SUUUG GETKUUK!
han typ kollade allt jag hade på min mobil.
sen gick jag hem och åt lite.
nu sitter jag här, har sjuuuukt tråkigt ;s

ni får gärna typ ringa elr smsa massa!

puss frida


+ du är sjukt söt
+ jag fyller fjortis om en månad
+ jag ska slå alexander johansson
+ saknar emma jönsson


kommentarer
Postat av: sara

vem är söt? :D <§§

2009-09-27 @ 15:21:39

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0