hehe jag ska sova nu

hejsan,, nu ska jag sova. för jag är förjävla trött, och om jag ska orka göra nåt imon så ah :)
bäddade i rent innan ju, nice. så nu är det bara komma för den som vill (a)    hahahah, eller inte.
men innan va jag hos amanda ju, jag gjorde en kyckling utan ben som hade en grön tuppkam och va rosa. ganska nice faktiskt, hahahahah. sen vid 7 skulle jag hem ;s  
när jag kom hem så åt jag toast, omg det är så jävla gott :o
sen så kollade jag lite på tv, sen gick jag upp hit. nu är det tråkigt och jag är trött så aa, nu blir det sängen ^^

puss frida

+ inget bra att säga, säg inget alls



- mästerverket jag gjorde i picnik innan -

kommentarer
Postat av: hanna :*

- friida är söööt :D

2010-04-06 @ 22:07:59

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0