hemma från amanda, snart till ebba

hejsan,, vid 11 så gick jag hem från amanda för mamma sa att jag skulle va hemma då. vi hade skit mysigt igårkväll,, vi tittade på en skräckfilm som hette The Children. as konstig va den, eller asså jag satt typ bakom kudden hela tiden (a)
annit kom också förresten, hihih.  men ialla fall så kollade vi på den och asså den va skit läskig omg. asså det va typ en pappa som dog, sen så levde han igen?!  sen dog fan alla, helt sick fan. alla barnen blev helt jävla sjuka i huvudet och typ va typ beroende av vassa saker som typ kniv och sånt där. ialla fall så dödade dom massa folk, helt jävla sjukt?!  psykkkopat film omg.
ialla fall så åkte kajsa och frida hem först, sen annie och elin va kvar en stund och då kollade vi massa roliga saker på youtube, ahahah vilket liv.
jag hade typ ont i magen, och på magen och så. men sen när dom åkt hem så gjorde jag och amanda oss iordning och sen så låg vi och pratade ganska länge. men tillslut somnade vi (aa)

idag så vaknade jag vid halv 9 kanske? eller va det halv 8? hahaha. ialla fall sp råkade jag typ väcka amanda, för jag låg och lyssnade på musik sen, hahahaha ^^
vi gick ner och åt och sen fixade oss för kajsa kom sen. sen gick jag hem och så.

nu ska jag till ebba, hih busigt.  men kan inte va länge idag, surt,, min mamma är lite dum ibland. ialla fall så ska jag dra nu.

puss frida











- lite bilder från filmen, tagna från google -

kommentarer
Postat av: jennifer

den filmen är weard :O

sv: nej, det gjrode dom inte ;S

2010-04-10 @ 15:03:35
URL: http://jenkkan.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0