ingen skola för min del idag

hejsan,, ingen skola för mig idag alls. för jag har värsta ont i magen, inte bra asså :/
men ialla fall så blir det nog jobba sen ialla fall för jag har inte jätte ont i magen. så yeahyeah,, money! :D
ialla fall så ska jag lägga in lite låtar i iPhonen nu, för ska ju jobba senare och vill ha lite skaplig musik att lyssna på när jag står där. för ja, det är ett ganska drygt jobb ^^
men so what liksom, jag tjänar bra på det, och liksom .. (yy)
men imon blir det ialla fall skolan, sista dagen innan shalom.
usch, vill inte på shalom,, kommer inte kunna updatera eller nåt ju, fyfan drygt asså :o  men ni får överleva ändå liksom (a) hihihihi.
jaja, nu ska jag nog ta och göra nåt vettigt. typ vet inte vad men yeahyeah ^^

puss frida



~ i love you but

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0