iphone imon, tror jag

hej igen dååja :)
nu sitter jag här, har fruktansvärt ont i ryggen märkte jag nu, haha :o  ialla fall så ska jag göra mig iordning, sen läsa lite biologi medans jag ligger i sängen och sen sova. jag är så himlans trött idag, skolan tar död på mig :o
men soms agt så mådde jag inte så bra innan, så ska nog inte läsa utan bara sova nu. för jag orkar seriöst inte vara vaken, hoppas jag är bättre imon då. för jag vill ju liksom inte missa min iiiiphone (a) haha. hoppas den kommer imon ialla fall, om den inte gör det dör jag fän. eller dör gör jag nog inte, men jag blir lite ledsen.
imon så måste jag plugga det sista på biologin ialla fall, ska nog plugga ute om det blir fint väder imon.
osssch, vafan ska man ha på sig imon då? :o

puss frida

+ jag ska göra en "snygga pojkar-vägg" jämte min spegel. hihi,, den får ni se när jag börjat på den (y)

~ come on babe, you know i want you


- gjorde om i picnik innan -

kommentarer
Postat av: bella

härlig blogg :)

2010-04-13 @ 19:47:27
URL: http://bbellaberg.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0