omg, hur nervös som helst

hejsan,, är hur jävla nervös som helst :o
asså ebba och jennifer säger att det inte gör ont, men asså ändå,, jag är typ känslig :o
men ialla fall så fick jag en fråga innan var i värnamo jag ska ta piercingen, här får du svaret då;
jag ska ta på puss&kram i värnamo då ju.
ialla fall så kommer amanda om typ 10 minuter, och jag måste verkligen på toa nu :o
vi cyklar till banken så jag kan ta ut pengar och amanda hämta sitt ID-kort typ, sen typp stationen.
fyfan, jag är skit rädd :o

puss frida

kommentarer
Postat av: M

SV; de blåa är hur många personer som har kollat på din blogg under dagen, och dom röda är hur många gånger dom personerna har öppnat din blogg på en dag.

2010-04-09 @ 14:07:58
URL: http://iifeelthemusiic.blogg.se/
Postat av: elli

vet du om dom tar läpp piercingar där oxo & vilken åldersgräns det är isf? ;p

2010-04-26 @ 12:24:02

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0