omg tråkigt

1. Jag heter :
frida
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
min humor ffs
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
jag blir lätt svartsjuk
4. Detta är jag rädd för:
döden
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
tuggummi, kompisar och min familj
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
åka skateboard, ro en båt, ljuga för mamma
7. Detta tycker jag om att göra:
vara med kompisar & att kramas (a)
8. Detta vill jag göra just nu:
sova typ, haha
9. Bästa känslan:
att vara kär eller att känna sig älskad
10. Värsta känslan:
bli sviken
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
vet inte
12. Är jag kär just nu?
typ,,
13. Jag vill gifta mig…
aa
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
bo i hollywood, gifta mig, göra något bra för nån
15. Min käraste ägodel:
mobilen
16. Något jag vill ha i present:
ääem .. det är mycket
17. Detta har jag på mig just nu:
en tjocktröja, linne, jeans, trosor, bh och strumpor (yy)
18. Favoritkläder:
tjock tröja och jeans
19. Favoritdjur:
hund typ, eller asså typ chiuahua eller sånna hundar =)
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
allting som går att sjunga till
21. Favoritlåtar just nu:
hey soul sister - train
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
roligaste - svenska  tråkigaste - matte
23. Stjärntecken:
vågen ibland och skorpion ibland ^^
24. En bok jag älskar:
'ingen behöver veta'
25. En film jag älskar:
i taket lyser stjärnorna
26. Tv-program jag gillar:
navy cis
27. Favoritdoft:
äpple typ (a)
28. Detta äter jag gärna:
godis
29. Dricker helst:
coca cola
30. Favoritgodis:
lakrits, eller typ sånna där hallon/lakrits skallar
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
venezuela igen eller new york eller hollywood
32. Färg på mina ögon:
blågrön
33. Min längd:
1,60 typ :)
34. Jag tror på:
ödet
35. Jag spelar:
fotboll?
36. Person jag beundrar:
mamma och kusin
37. Så här bor jag:
i ett litet samhälle, händer en hel del här
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
min på mitt rum är typ halvdöd, ialla fall uttorkad (a)
39. Det här tänder mig:
grrrrrrh
40. Det här gör mig avtänd:
vene
41. Favoritfärg:
rosa & blå & gul
42. Favoritcitat:
livets stora gåta 'älska glömma och förlåta'
43. En hemlighet jag vet:
om jag säger det så är det ingen hemlighet
44. Bästa present jag fått:
datan fän (a)
45. Senast köpta skiva:
ingen aning, så länge sen jag köpte skiva
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
inte en blekaste aning
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
det mesta
48. Udda förmåga/egenskap:
vene
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
en katt fän
50. Vad lyssnar du på just nu?
memories - david guetta
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
vart med amanda idga
52. Var är dina föräldrar födda?
pappa - smålandsstenar   mamma - sala
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
limewire typ
54. Vilken är din favoritrestaurang?
edwins
55. När badade du i en pool senast?
typ när det va bad i skolan
56. Har du varit med i någon skolpjäs?
har jag säkert
57. Hur många barn vill du ha?
2 max
58.Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Jazz
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
röstar inte
60. Vad har du för TV-kanaler?
dom vanliga typ
61. Har du åkt moped någon gång?
yes
62. Har du busringt någon gång?
aa (a)
63. Har du fått felparkeringsböter?
nej?
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
nej! :o
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
venezuela, tog 14 timmar att flyga :s
66. Har du en egen trädgård?
ja
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
kalle anka ffs
68. Kan du alla orden i nationalsången?
aa nästan
69. Badkar eller duschkabin?
båda
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
confessions of a shopaholic, tror det heter så :)
71. Favoritpizza?
hawaii med vitlöks sås
72. Chips eller popcorn?
inget (y)
73. Vilken färg på läppstift använder du?
använder inte
74. Röker du?
nej
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
nej?
76. Apelsin- eller äppeljuice?
äppel
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
ingen aning
78. Favoritchoklad?
marabou
79. När röstade du senast?
Röstar inte
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
i somras :p
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
ah
82. Är du bra på matlagning?
klaert
83. Klarar du att tanka själv?
nej, tror inte det
84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
nej
85. Pepsi eller Coca Cola?
Coca cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
nej
87. Vad var det senaste du handlade?
ingen aning
88. Har du kräkts offentligt?
nej
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
båda :)
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
kanske
91. Har du ringt något betalnummer?
nej
92. Kan man vara vän med sitt ex?
ja?
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
ingen aning
94. Hade du mycket hår som liten bebis?
aa
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
nån grej jag spelade in typ .. i typ 5:an
96. Vad har du i din väska?
tamponger och smink (y)
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
borstar tänderna
98. Vad är du tacksam för idag?
vene
99: Något du inte tycker om?
att misslyckas
100: Vad skulle göra dig lyckligare?
kärleken,,

AVSLUTA MENINGEN
Jag har insett att min senaste kyss: mysig
Jag lyssnar på: musik
Jag pratar: om massa onödiga saker
Jag tycker om: att kramas (a)
Jag avskyr när folk: ljuger
Mina närmaste vänner är: bäst
Kärlek är: det finaste man kan ha
När jag borstar tänderna: så lyssnar jag oftast på musik
När jag lagar mat: dansar jag
Jag är rädd för: att bli lämnad
Den värsta känslan är: när man blir sviken
Den bästa känslan är: att va kär
Jag är bäst på: att vara rolig
Jag är sämst på: att vara arg
Om jag var ett djur skulle jag vara: en katt
Om jag va en insekt skulle jag vara: fjäril
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: mobil
Jag kommer alltid att vara: mammas och pappas lilla flicka
Det finaste som finns är: mina föräldrar
I sommar: ska jag ha så jävla kul
Sist jag grät var: vet inte, inte för längesen
Jag kan: allt
Jag kan inte: jag kan allt
När jag vill tänka går jag: går jag till vardagsrummet eller ut på en promenad
När jag bakar så bakar jag: olika
Min mobiltelefon är: får ny imon, det är en rosa t700 :)
När jag vaknar på morgonen: duschar jag oftast
Innan jag går och lägger mig: borstar jag tänderna
Just nu tänker jag på : att denna kanske är slut snart :D
Bebisar är: jobbiga, bara bajsar, skriker, spyr, sover och äter.
Idag har jag: vart med amanda
Ikväll ska jag: sova hehe
I morgon kommer jag: att typ hämta min nya mobil, om den inte kommer på torsdag? ^^
Jag vill verkligen: nån kunde älska mig

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0