sista nu innan shalom

hejsan,, sista inlägget nu på typ 5 dagar ;s
men ialla fall så hade vi dans innan idag i skolan, vi buggade, dansade foxtrott (stavning?) och dansade vals. inte så himlans kul, buggen va roligast :) men det va aaas pinsamt att dansa med han den där läraren, shit ^^
men ialla fall så gick vi som skulle till shalom efter det, hihih nice! (y)
frida svensson följde med mig hem då, och så nu står hon i duschen. jag har packat färdigt allting nu vafan, shit bra frida (h) ialla fall så är det ju bara det sista typ matsäcken som är kvar ju,, men sak samma :)
nu sitter jag här och lyssnar på värsta skit musiken, eller den är väl ganska bra. men får ha ganska hög volym för frida vill höra och hon står i duschen nere ju, hahah xd  jaja, skulle bara berätta att jag inte kommer skriva nåt mer inlägg nu, skriver på söndag och då kommer även några bilder ju! :D
jaja, ni får klara er utan mig (a)

puss frida


- hihih, jag i fredags när jag och elin va ute och sprang på badet -

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0