ska göra mig iordning nu och sen sova

hejsan,, idag va det nån konfa sak i kyrkan. typ övning,, hehe jag ska vinna på triss och sen vara jesus och sen vara en kostymnisse ^^ hahah. shit jag kommer dö :o
ialla fall så i skolan idag så va det segt som fän, kortfattat om dagen nu då.
först so, vi gjorde typ inte så mycket, eller jo jag, marcus och magnus gjorde färdigt vårat arbete om sapmi, ska typ redovisa för klassen på tisdag. sen så va det svenska, bytte platser. sitter jämte rock och arbnor :o  ialla fall så gjorde vi inte så mycket,, lyssnade på nån sak. vi pratar ju om språket eller så. matte sen, vi jobbade hela lektionen, sen va det mentor tid. vi har liksom aldrig nåt att säga på torsdagar så vi får städa uppehållsrummet, så onice :o men ialla fall så får vi sluta massa tidigare ^^
sen så lunch, hedvigsoppa, ganska gott. va skit hungrig så åt massa, amanda häämtade åt oss hela tiden haha :D fysik va det sen, vi gjorde nåt med magneter. och kompasser typ, och det har jag på min iphone, så visade det. nisse ska köpa sån nu sa han, phahah. men ialla fall så va det tyska sen, shit det suger. men ialla fall så aa, vi hade datasalen idag. sen engelska, redovisade ju mitt sånt där jag skrev om amanda. shit va jag skakade, haha ^^ det va jätte nervöst verkligen. men sen så slutade vi och då följde frida och marcus med mig hem så tog jag en knäckemacka och sen ner till ica och handla. haha sen typ till missionkyrkan. vi hade ju konfa sak.
följde jenkan till domarvallen sen, eller jag och victor gjorde det. sen så gick vi till pump och köpte slush ice, as gott :o ialla fall så gick vi till nöjet och snackade med nikke och simon som va utanför sen. sen gick jag hem, simon följde mig (a) men ialla fall, aa. nu sitter jag här och gör ingenting, ska fixa mig och sen lägga mig tror jag.
imon bär det av till ebba, hihi. kommer ju bli myspys <3
sen lördag sover ebba hos mig så ska vi ha lite mys, filmkväll och dipp,, gott omg :)

puss frida

+ ska lägga in victor när han sjunger på youtube, eller ska försöka ialla fall ^^ vet inte om det funkar vafan ;s

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0