solen sken hela dagen

hejsan,, fatta egentligen att solen sken hela j'vla dagen! det är nästan helt otroligt. jag, mamma och pappa har vart ute nästan hela dagen i tomten och bara gått och små plockat liksom. vi va också och hälsade på grannen som fått sin hund nu, as söt va den och den heter Loffe och är en labrador tror jag (a) den va svart ialla fall, skit liten fan!
ialla fall sen så fikade vi, jätte gott med fika i vårvädret hihi :)  vi satt ute på altanen dåja, fyy så skönt att kunna sitta där nu, längtat hela vintern typ.
sen så gick jag in lite, hade lite ont i huvudet och så, men det gick över när jag suttit lite vid datan så då gick jag ut igen och höll på lite med bollen och trixade lite, men fan va dålig jag är ^^
ialla fall så gick jag in och kollade på tv sen och sen in i duschen. det är läskigt när det kommer vatten på piercingen för det liksom kittlar i hela naveln, hahah (a) men jaja, det va väldigt skönt att fräscha upp sig efter utedagen liksom.
på förmiddagen va ju jag vid tobias och josefine och så, charlie cyklade och jag fick putta på, hihih. sen så när jag skulle gunga så jagade en j'vla humla mig genm hela deras tomt, omg va mamma och josefine skrattade. pinsamt vafan :o
sen gick jag och pappa och mamma in och åt, typ nån paprikagulasch grej, österrikiskt är det ialla fall, as gott! (y) sen så gick jag ut som jag berättade innan :)
efter jag duschat och så åt jag toast, det är riktigt j'vla gott asså, omg! sen så gick jag upp hit och nu sitter jag här och typ gör ingenting utan ska nog göra iordning på sängen och sen lägga mig. måste ju upp lite tidigare imon eftersom mitt hår är helt cp (n) + att jag måste tvätta piercingen, viktigt viktigt.

imon är det ju skola faktiskt, längtar lite efter kompisarna men inte efter lärarna, haha (a)  sen på eftermiddagen blir det nog att sitta ute en stund och plugga biologi tills på onsdag,, hoppas på det bästa då ju!

på tisdag eller onsdag kommer min mobil, längtar fett j'vla mycket asså. hel nice att jag typ kan blogga i skolan då och så, då blir bloggen ganska aktiv också, hihi! :)

puss
frida

+ lite bilder från dagen med ebba, typ i veckan (y) <3







kommentarer
Postat av: sandra

klart som fan att vi ska! <3

2010-04-12 @ 21:25:06
URL: http://saandrich.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0