helgen i detalj

nu ska jag skriva allt jag gjort i helgen, eftersom jag är så dålig på att uppdatera liksom. ahha (a)

lördag/påskafton;;
först så va jag och mamma nere i samhället, jag köpte linne och armband. sen så åkte vi hem och åt, sen så sov jag en stund och sen så duschade jag mig och valde kläder och så. sen så åkte vi till ebba så sminkade jag mig där och så. sen så vid halv 7 kom gärsterna,, det va många som kom fän :o
pinsamt, hihih (a)   ialla fall så skulle vi äta vid typ halv 8 - 8 kanske? vet inte riktigt,  inte så bra koll på klockan yeah (a), vid typ halv 10 så började vi bli lite rastlösa, hehehe. sen så stack vi till ludwig och dom, det va ialla fall ludwig, fidde, julia andersson, hanna haraldsson, jossa, fannie, ebba - julias kusin, lollo och jojjo där. inte glömt nån eller? (a)   vi satt och lyssnade på musik och typ så, sen kom hampe, viktor, martin och han gson? :D, haha, ialla fall så gick jag, jennifer och ebba och följde ebba (jullas kusin) till konsum för hennes föräldrar var där,, så ah.  sen så gick vi tillbaka till festen och så typ gjorde vi inte så mycket. sen så vid typ halv 2 kanske så åkte vi hem. fyfan va kallt det va, omg :o   ialla fall så sen när vi kom hem så låg jag och jennifer och pratade i lottas och niklas säng, för oliver och ebba låg och pratade i ebbas rum. haha,, ialla fall så sen så somnade jag och jennifer på ebbas matta för vi gick inte dit och pratade lite. haha, sen så vaknade vi och pratade massa. sen kom nenad upp och pratade massa, hahahah fyfan va rolig :D    sen så vid typ halv 4 - 4 skulle jennifer och dom hem ://
jag och ebba gick och la oss vid typ halv 5, men vi somnade nog vid 5 ialla fall.
det va en riktigt mysig kväll :)

söndag/påskdagen;;
jag och ebba vaknade vid typ, tjugo i elva för att hennes hund lou kom in till oss och typ stökade. sen gick vi in och pratade med lotta för hon låg i sängen och typ vilade. vi satt där i typ en timme kanske? halvtimme va det nog ialla fall. sen ner och äta, vi åt av det som va kvar sen gårdagen, ahhaha. kycklingspetten va aaaas goda, shit dör :o  potatisgratängen också, och kötttbullarna och ah allt :D   ialla fall räkröran, mums :)   sen så satt vi och kollade på tv, det va projekt prinsessa på disney channel, hihi. sen skulle vi gå ut med lou, en runda runt kvarteret,, han är jobbig den hunden :o   gick och kollade på tv igen när vi kom hem, och åt ur våra påskägg vi fått igår. av kaninharen lotta, hahah, hon sa att hon va kaninharen. omg asgarv :D  ialla fall så snackade vi massa också, sen kom mamma och pappa vid 4 kanske, då så fikade dom och sen så åkte vi hem. 
när jag kom hem så satte jag mig och kollade på tv, haha. sen somnade jag nog och sen kom charlie, tobias och mingus. sen när dom åkt så beställde vi pizza, shit va gott :)   sen spelade vi bingo lotto, hahahah shit va cool min familj är. nej men det va värsta mysigt faktiskt, det va jätte kul. joe labero är as duktig för er som vill veta. hihi :)
sen så gick jag upp till datan vid typ,, satt där till 12 typ. sen så la jag mig och sov.  va så jävla trött,, hahaha :D

måndag/annan dag påsk;;
jag vaknade vid halv 11 för mamma väckte mig, gick ner och åt frukost. sen så kollade jag på 'snövit och dom sju dvärgarna'. sen så gick jag upp hit,, nu ska jag nog kolla på nån film,  eller ringa ebba först :)
sen får vi väl se vad som händer.

puss frida

+ haha, ofta ni orkade läsa allt? (a)


- bild på mig och jennifer från lördags, haha söt jag är *NOT* -

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0