ville bara säga ..

att imon kommer bli en bra dag!
först så ska jag amanda och mamma till värnamo, för där ska jag ta hål i naveln. sen så kollar vi nog lite i alla affärer och steker runt lite, fett nice (yy)
sen så när vi kommer hem så ska jag och pappa ner och hämta min nya iPhone, shit så himlans glad jag är. värsta nice att jag kommer kunna blogga typ hela tiden, yeah!
sen så på kvällen ska jag till amanda för där är det filmkväll med frida s, kajsa och elin och amanda då, så himla mysigt!

men ska sova!

puss frida

kommentarer
Postat av: M

SV; det blåa är UNIKA och det röda är SIDVISNINGAR.

2010-04-08 @ 22:33:52
URL: http://iifeelthemusiic.blogg.se/
Postat av: Frida

hej frida du har jätte bra blogg. Ville bara fråga dig var i Värnamo du ska ta navelpiersingen..??

2010-04-09 @ 09:32:08

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0