yeah, då va det där


jag har tagit hål i naveln nu, eller typ 3 timmar sen. men det gjorde typ lite ont, eller när dom tryckte igenom piercingen, men annars kändes det inte (y)
jag och amanda och mamma va då i värnamo vid typ tjugo i ett, då gick vi runt i affärer och kollade lite, hittade en klänning som jag vill ha. en typ konfirmations klänning, jätte söt :)
sen gick jag in på jennifers blogg och såg att hon köpt en sån, men jag vill ha den ändå. tihihih :)
sen vid typ tio i tre åkte vi hem, orkade inte vara kvar. jag hade ont på magen och så typ, fattar typ inte att jag har det :o
aldrig vart så nervös för en sån liten grej som att pierca mig faktiskt
ialla fall så när vi kom hem så hade inte min mobil kommit, rackarns. men ialla fall så kommer den i början av nästa vecka, fett nice asså (y)

om två månader ska jag till värnamo igen och kolla piercingen,och då tror jag att jag ska köpa en ny sån där sak man har i naveln, kolla bilden, så jag ska typ köpa den rosa tror jag, den är fin! :)
bara inte min kropp stöter ut piercingen, då dör jag fän :o

men ikväll blir det ialla fall tjejkväll hos amanda med kajsa, elin och frida s. fett nice. vi skulle typ kolla på saw eller nåt?  hon hade hyrt två filmer min lilla kajsa, hihi :)
det blir myspys med godis och cola fän, hihih,, sen ska jag sova hos amanda. myspys!

imon kanske jag ska va med ebba babe, om jag orkar och kan såklart. annars så ska jag nog bara ta det lugnt liksom. vi ska nog ialla fall fixa hennes blogg, hihi. fett nice (y)

men skriver kanske när jag är hos amanda, men kan ju tyvärr inte blogga när som helst eftersom jag inte har min iPhone, rackarns. men jaja, den kommer väl snart (y)

puss frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0