yeah, hur trött som helst dåja

hejsan,, precis kollat på körslaget. haha,, men lite mysigt faktiskt.
sitta med mamma och pappa och titta på tv, as mysigt. ialla fall så tror jag att min mage dör också :o
tvättade piercingen nyss, fett ont gör det nu asså,, men jaja det går la över, haha.
ialla fall idag har jag vart med ebba, vi kollade film efter vi fikat. det blev 'never back down', den va faktiskt ganska bra, men gillar inte att se när folk slåss faktiskt (a) hahah, lite feg här då, men det ser as hemskt ut ju, hihi.
ialla fall så sen så skulle hon hem och äta och sen till jennifer. men jag kunde inte va länge ikväll för mamma sa att jag skulle ta det lite lugnt. jag har typ ganska ont på piercingen och så, men annars så.
sen så ska jag nog sova, för orkar fan inte vara vaken. inget att göra ändå så ^^

imon så ska jag nog bara vila och så, kanske ut och springa en runda eftersom jag inte ska va med på matchen imon, vill liksom inte ha en boll på magen eller nåt. fatta ont det skulle gjort?! :o
sen så ska jag nog kanske gå till josefin och tobias och typ hälsa på lite. eller vet faktiskt inte :)

nu så orkar jag inte skriva mer, men skriver imon istället!

puss
frida

~ tänk om jag kunde kalla dig min

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0