Ätit precis

Nu har jag precis ätit två toast'ar (a) Haha, bara med ost. Skinka är inte gott på det.
Men sowhat, jag och mamma klippte aldrig gräset innan. Vi satt bara och pratade och kollade på TV, det är typ Sim-EM eller nåt nu ju, som ni kanske vet. Hon Therese tog guld om ni ville veta (a)

Sitter här nu med mina coola solbrillor. Jag menar solen lyser mig i ögonen, så får sitta inne med solglasögon. Stek jag vet! Så nu ska jag kolla på film, blir nog Sex and the city 2 eller The back-up plan som jag laddade ner idag!

Men yeah, snackar lite med Max nu, hur länge sen va det inte man träffade den saken nu då? Jo typ .. 100 år sen känns det som :(

Nu ska jag titta film!


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0