då fastnade jag här då

Skulle ut och springa, sen kom jag på : Ja men jag har ju träning imon!
Så det blev därför ingen runda för mig idag, haha! Istället sitter jag här och lyssnar på Byz, är han inte bäst? Jo det är han, sjukt jävla bäst!
Nån gång i mitt jävla liv ska jag se han när jag är i Sala! Tror ni jag lyckas eller? Det tror jag allt, haha :D

Men jaja, nu ska jag klä på mig och sen sminka till mig lite. Sen kommer nog mamma hem och lagar mat till mig och henne, då äter vi och sen får jag se vad som händer. Kanske skulle va med Viktor (?!), tror det blir så ialla fall. Men yesyes!
Nu är himmeln helt svart där borta vid träden som man ser från mitt fönster, alltså typ vid skolan! Kanske blir typ regn idag? Nej jag vet inte, haha ^^

Jag saknar Amanda också, och Jennifer har kommit hem!


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0