dissa datan och hissa sängen

Yayy, så är det. Nu ska jag dissa datan och hissa sängen!
Eftersom att inte ----- loggat in på msn så tänker jag dissa denna människa! Så nu dissar jag även datan!
Imon kör jag en hiss&diss innan jag sticker till Eskilscupen, eller så kör jag en efter! Får se hur jag gör med det där.

Men imon sticker jag till Eskilscupen, och har fortfarande ingen att sitta med i bussen, pinsamt :s Får sitta själv i värsta fall faktiskt, men sameshit! Kommer lyssna på musik hela vägen dit, så whatever liksom. Annars får nån jäkel sitta längst bak med mig, hihi :)

Godnatt, slänger in några inlägg innan jag sticker imon!

-Lyssna och njut av denna sjukt härliga låten!

kommentarer
Postat av: isabell (:

SV: hihi okej tkr de är assnyggt :') men bjag tappade min iphone i trappan så sprack fordralet där uppe vid kameran :'/ sån jävla otur!

besökarna, haha för de första, kollar man på den röda eller blåa? röda eller? hihi har aldrig vatt så insatt (A) <3<3

2010-08-05 @ 00:26:51
URL: http://isabellmelkersson.blogg.se/
Postat av: Leia

Fin header:)

2010-08-05 @ 00:50:11
URL: http://novembervind.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0