ebba är här

Nu är Ebba hos mig, så ful är hon också. Fulare än vanligt :s
SKOJAR BABE (L)(L)(L)

Skolan idag va seriöst efterbliven, tiniwinie måste liksom rastas hela tiden. Ingen som kommer fatta, jag lovar. Jo Amanda och Frida Svensson.
Men sameshit, så hade vi tyska första lektionen. Kunde läxan anyway, hih! Duktig som man är liksom, ohyeah! Sen håltimme, gick till Elin med en läxa för hon är sjuk, krya! Aa, sen ner till Netto och köpa Sprite och tuggummi, så underbart jävla gott det är med Sprite. Kall va den också, hihi! Då gick vi hem till mig efter det, jag, Frida, Amanda och Kajsa. Fixade Fridas hår och så, läs förra inlägget (y) Sen va det biologi, usch. Seriöst, Suadas röst är sövande vafan, sjukt inte kul assså! Men man får hänga med så gott som det går, haha! Enzymer och celler hit och dit, fattar noll! Sen va det lunch, och då åt vi först och sen satte vi oss ute på skolgården vid Gustaf och Gheza. Dom spelade gitarr och sjöng, Gustaf är ju duktigt .. Men Gheza kan man ju inte riktigt säga det samma om. Haha, så vi satt där en bra stund, har spelat in. Haha, men fick nog inte lägga upp det här på bloggen. Eller tänker inte göra det ialla fall, för jag sitter och sjunger i bakrunden, fett pinsamt. Sen så hade vi svenska. Så jävla äckligt, sitter jämte Samaneh, shit. Hahah, sen hade vi SO. Fast jag trodde vi hade matte, så sa till Sedigh och började snacka med han, sjukt pinsamt. Men yes, SO:n va sjukt tråkig. Politik hit och dit, vem fan bryr sig? -.-
Sen direkt efter det gick jag och Ebba och hämtade hennes cykel, sen körde vi till salongen. Ner till klädhörnan, men seriöst,, dom har ingenting. Nu sitter vi hos mig och aa, Ebba ska nog blogga nu och så.

Skriver senare :)


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0