första skoldagen

Nu sitter jag och Ebba här efter en dag i skolan. Eller vi har hunnit med rätt mycket kan jag säga, vi har vart nere i samhället och så med. Vi åt direkt efter skolan. Lasagne (L)
Kortfattat om skoldagen då:
Först va det typ samling ju, rätt soft. Dom bara snackade och så, och shit va alla har förändrats! :o
Yes, men sen vid tio typ va det matte och där gjorde vi ingenting mer än att prata och få böckerna. Sen hade vi rast och sen hade vi tyska. Fick böckerna och glosor, som vi har till torsdag. Surt! (n) Mat efter det, pyttipanna. Så jag och Viktor och Alle gick ner till Netto, Viktor köpte ett flak med cola och jag fick en Hustler av han. Hihi, snällt :) Sen så va det engelska efter det, vi fick böckerna och sen fick vi glosor där med.
Svenskan därefter var rätt nice, för vi pratade bara lite och sen så skulle vi på konsert i Torghuset. Typ afrikaner som hoppade runt på scenen och spelade bongotrumma och skrek Salami (?!) Haha, yes. Men huvudvärk fick man också för den delen.
Sen gick vi tillbaka till skolan och jag och Ebba satt och snackade med Max, Jennifer, Fannie, Viktor och Hanna. Hahah, shit vad jag skrattade. Pinsamt ju!
Men det va sjukt kul att träffa alla igen, och alla sjuor är såhääääär små :o Hahah, gulligt!

Nu ska jag ner och typ käka nåt snabbt och sen vidare på träning. Men ska inte träna för jag sträckt mig i baklåret, onödigt av mig va?
Men skriver mer när jag kommer hem!

Hoppas alla kära läsare haft en bra dag?



Typ första gången vi va på 3 år typ :o

kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

I min blogg skriver jag om en jobbig uppväxt och jobbiga upplevelser jag fått vara med om i mitt liv..

100 % Sanning! Titta in här om du vill läsa: http://sandratjulins.blogg.se/category/barndom.html

2010-08-23 @ 20:31:40

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0