Hemma från Amanda nu

Nu har jag precis kommit hem från Amanda, som kom hem från Thailand igår! Fick ett rosa iPhone skal, tack så mycket! :) Vi snackade länge, sen lånade jag hennes kjol som hon köpt där, busigt jag vet. Den ska jag ha på lördag! Vet dock inte vad jag ska ha till, men det löser sig alltid.

Innan träningen så kom Jennifer till mig, för hon skulle med på träningen, kolla alltså. Hon spelar ju i SGoIF, haha. Så fick jag en jätte fin navelpiercing av henne, typ rosa! Ni får bild på den när jag satt i den, imon alltså! :)
Så aa, vi åkte till träningen och tränade då. Det va typ en lugn träning eller nåt, men shit jag blev trött ändå, pinsamt som fan! Men yes, kämpade på ialla fall och det är ju huvudsaken. När jag kom hem duschade jag fort som tusan och sen åt jag lite. Gick direkt till Amanda sen! :)
Nu ska jag inte göra så mycket, sitta här typ. Nu är det så att min iPhone typ dog? Asså det hände nåt så den funkar liksom inte .. Jag får lägga den på laddning och se om det hjälper! Stackars min bebis :(
.. NEJ MEN DEN STARTAR INTE, serious :o

Nu ska jag försöka få liv i den, sen ska jag lägga mig och kolla på TV med min mammi. Gulligt faktiskt, lite ialla fall :)

Godnatt flickor och pojkar :)


Gammal bild?

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0