jag är med och tävlar

Jag är med och tävlar om snyggast header, och jag vet att min just nu inte är så himla snygg. Men ni kan väl ändå offra lite tid åt mig och rösta på mig?
LÄNK - http://juliahbaby.bloggplatsen.se/2010/08/24/3453270-del-2-i-tavlingen/

Skolan idag va rätt nice fan. Det blev inställt det där med paddlingen så jag blev lite glad. Fast ändå, jag och Frida bestämde oss för att gå istället för att paddla så jag va ju lite halvt taggad där då, men icke. Så jag, Amanda och Kajsa kom där i gummistövlar och regnkläder med så skulle vi inte ens åka. Då blir man dock lite sur!
Men yeahyeah, vi hade vanliga lektioner istället idag. Så tyska va det först, det är rätt svårt faktiskt. Kommer inte ihåg vad vi hade sen, typ engelska. Hahah, inte så kul där va. Gympa efter det, vi fyllde bara i papper och shit. Haha, tråkigt som fan!
Kemi efter det då, och sen lunch. Eftersom vi inte skulle vart i skolan idag egentligen så fick vi bara korv som dom delade ut genom ett hemkunskapsfönster, haha! Sen gick jag hem eftersom det va typ 40 minuter kvar på lunchrasten. Åt en kexchoklad då, hihi (a)
Sen va det matte, det är drygt. För jag suger verkligen på det, haha. Men den lektionen gick rätt fort faktiskt! Sen sista timmen va det e-val. Usch, har NO ämnen. Bläbläblä, haha! Men jag och Frida skriver om nervsystemet, haha. Bra betyg typ :D
Gick hem direkt efter skolan, åt lite och satte mig här sen. Jag har inte gjort nåt mer efter det ju, lat som man är. Så nu ska jag plugga lite på glosorna och så, sen blir det åka och kolla på träningen. Eftersom jag har sträckt mig så ska jag bara kolla, tråkigt. Sen blir det kolla en stund på p95 när dom spelar! BIF/SBK - SGoIF, så himla kul att kolla på dom matcherna! :)

Nu ska jag plugga, hih!

+ Tar aldrig bilder, haha. Ska börja med det nu, typ ta dagens outfit bilder och shit :)

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0