kortfattat om skolan

Nu ska jag skriva lite kortfattat om skolan, för sen ska jag plugga lite glosor. Ska få bra betyg (a)
Först va det tyska i 40 minuter, då jobbade vi och fick texten i boken till torsdag eller tisdag, i don't know .. Sen så hade vi håltimme, vi va på nöjet och jag och Amanda gick ner till Netto för jag skulle köpa Hustler. Hihi, gott! (y) Där nere träffade jag mamma, haha. Så pinsamt, hon stog och betalade medans vi kom in och så, haha!
Sen tillbaka till skolan och gå på biologi. Vi har fått Senada i det, kul (y) Förlåt, men man hör inte vad hon säger (?!), dampination där va!
Lunch efter det, kassler va det i skolan och jag gillar inte det så åt bara ris och sås. Haha, inte jätte gott men yeahyeah. Hade svenska sen, vi fick våra nya böcker och sånt där. Och så snackade vi lite om studieteknik. Det gick la rätt bra, och nya platser har vi också. Drygt, sitter jämte Samaneh, sitter hellre själv asså.
So hade vi sen, ny lärare är alltid kul! Hon kommer från Jokkmokk så hon har världens coolaste dialekt. Jätte roligt, för asså jag vet inte. Men hon är nog rätt bra tror jag! :)
Sen va skolan slut och Hanna och Jossa följde med mig hem. Vi åt och aa. Jag skrev i förra inlägget vad vi gjorde, satt vid datan och så ju :)
Jossa åkte hem vid halv 6, då kom hennes mamma och hämtade henne. Och nu ska jag faktiskt plugga lite glosor. För aa, lättare att lära sig dom om man pluggar lite i taget typ. Så yes, nu ska jag plugga! (y)

Ikväll vid åtta är det "fångarna på fortet" igen, älskar det. Sjukt kul är det :D Så det ska jag och mamma kolla på!

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0