lägga mig tidigt idag

Jag ska faktiskt lägga mig skapligt tidigt idag. För imon ska jag upp skaplig tid, så jag hinner med lite grejer på förmiddagen imon! För vid tre går bussen från Burseryd till Helsingborg! Äntligen börjar jag bli på humör för detta, bara att jag inte vet riktigt hur dålig kondis jag har. Pinsamt kommer det bli, usch (a)
Just nu känner jag mig jävligt äcklig, ändå nyduschad :s Håret är inte uppsatt, bara hänger helt ofixat! Inte så likt mig, men så är det just nu! Är riktigt glad att det är så sjukt ljust, men vill busa till det och färga det ljust. Alltså helblont. Nu är det riktigt blont på ovansidan, men under är det lite mörkare. Stör mig!
Det ser skitigt ut när jag sätter upp håret i tofs eller boll, så jobbigt :(

Jag har kommit på, att i varje inlägg klagar jag över någonting. Kanske ska sluta med det? Är det därför ni aldrig kommenterar?
Ni är 50-60 per dag, men inte många som kommenterar. Bara typ 3 om dagen? Om jag har sån tur liksom. Det är kommentarerna och besökarna som är roliga, självklart är det kul att blogga, men skulle vara roligt om folk kom med sina åsikter om min blogg och det jag skriver om!
Jag vet själv att det är svårt att kommentera hela tiden, men kom igen. Ibland är det bra att kommentera, man kan få mer besökare.



kommentarer
Postat av: Fredrik

Roligt bloggnamn och trevlig blogg :)



Hoppas du har det bra!

2010-08-04 @ 22:01:28
URL: http://fredriksvensson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Heellu!

din blogg är suverän! läser den typ varje dag!

(:

2010-08-05 @ 14:11:06
URL: http://liiinnealovisalindell

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0