målar naglarna med ebba

Nu sitter jag och Ebba här framför datan och lyssnar på Justin Bieber (h) Nej men han är rätt bra faktiskt, ialla fall dom nya låtarna. Typ "Somebody to love" och "Baby". Hihi, han är söt med!
Mina blir gröna och rosa glittriga, sjukt gulligt asså! Typ lite cirkus (a)

Men yes, innan va vi på Alex så jag kunde käka pommes, sjukt gott! Då kom Martin, Andy och Anton. Jävla bra tag sen man träffade Anton asså, så får det inte va :(
Sen drog vi förbi nöjet och kolladdvvlka som va där, och det va bara Simon som va kul så vi stack igen!
När vi kom hem så satte vi oss här och nu sitter vi och målar naglarna. Imon får ni hur fina dom blev!

Glöm inte att kommentera vårat videoklipp, nu när jag och Ebba äntligen fick för oss att göra ett.

kommentarer
Postat av: carro

Okej, jag hade tänkt köra en dagen blogg. Så här ska vi göra..

Alla som vill vara med komenterar: Jag är med. Sedan väljer jag ut EN blogg som jag tycker verkar intressant och fin och en värdig vinnare för dagen blogg :) Låter det bra?

Tävlingen avslutas den 18 augusti kl. 12.00 alltså imorgon..



Lycka till och kom igen va med nu :D

2010-08-17 @ 21:43:44
URL: http://caaroliineeolsson.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0