morgontrött typ

Mamma ringde och väckte mig 10 ungefär. Man blir lite sur då, haha! Men så ringde jag till Ebba eftersom hon hade ringt när jag sov. Det brukar vara jag som ringer henne när hon sover, så blev lite förvånad (a) Men yes, vi snackade lite och så. Min förkylning är typ borta, jag kan andas med näsan! Woho, inget mer näspray .. :D
Sen hade Jennifer smsat att hon kunde bli tvstjärna,, så va tvungen att ringa henne också. Men då visade det sig att hon va i Ullared och att dom hade sprungit runt med kameror där. Men dom hade nog missat Jennifer! HAHAHA, rätt åt dig :D
Nu ska jag ner och ta nåt att äta, för min mage ropar efter frukost!
Och just det, jag har vilat naglarna hela natten nu från nagellack. Det känns hemskt att inte ha nån färg på naglarna .. Men så är det väl ibland. Så idag blir det några snygga naglar.


blä på dig.

kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-16 @ 12:47:57
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0