Nu har jag ju gjort det mesta

Nu har jag målat tånaglarna, duschat, plockat ögonbryna, ringt till pappa och rakat benen! Jag är så duktig, om jag får säga det själv. Och förresten, så skar jag mig inte nånstans, proffsigt jag vet (h)
Nu ska jag smörja benen och sen så ska jag kolla väskan! Leta upp min sovsäck också för den delen, haha. Men ska jag ha med mig min ryggsäck eller så? Ha typ skorna i när vi drar på match och så,, beslutsångest.nu!

Men som ni vet kommer jag inte blogga nånting dessa dagar jag är borta, kanske nån gång med mobilen. Men tror typ inte jag kommer hinna det. För aa, ni vet. Det blir typ såhär : Vakna, frukost, klä på oss, match, kolla annan match, match, åka hem, äta och sen sova.
Fullt upp liksom, men tror jag hinner nån gång!
Nu kom jag på att jag inte bestämt med nån att sitta i bussen med, pust va allt ska va jobbigt.

Ska göra nåt vettigt nu, typ .. Aa, smörja benen :)

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0