om 40 minuter är jag påväg ner till torghuset

Och jag är verkligen på såhär bra humör. Vill inte till Helsingborg, vill inte spela fotboll, vill inte sova på nån skola, vill inte vill inte vill inte dit!
Men tyvärr måste jag nu, kan inte hoppa av i sista sekund liksom. Får väl göra det bästa av situationen. Jag är verkligen så glad att jag har nån att sitta med, not. Ingen har jag att sitta jämte, hur kul kommer denna resa bli va?
Jag kommer få skäll av Stefan att jag inte vart med på träningar, och att jag har sämst kondis. Jag kommer kasta min fotbollsko i huvudet på han och sen ringa till nån som kan hämta mig i Helsingborg. Lät kul va?

Sista inlägget från en data blir detta, önska mig trevlig resa och lycka till!
Skriver från iPhonen nån gång sen!

Ha en bra helg, ett bra liv o.s.v.


Jag älskar dig

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0