packar & städar

Nu så har jag precis ätit mat, klockan är snart fyra. Dagen har gått riktigt fort faktiskt, skönt! Jag har packat en väska nu till Eskilscupen. Nu ligger min fotbollsväska ute på vädring, för den luktar ju skabb på riktigt :s Och fotbollsskorna och skydden också för den delen.
Men jaja, har ju hela förmiddagen på mig imon också och packa den väskan. I den ska det ligga fotbollskläder, handdukar, kudde, sovsäck, madrass och nessesär. Hoppas allt får plats ffs, haha :D
Men yes, inte för att jag är särskillt taggad för detta, men det blir nog kul som sagt. Hoppas på det ialla fall! Kommer dock va sjukt jobbigt, eftersom jag inte har tränat på ett bra tag! Haha, latisfrida (y)
So what liksom, det är sommarlov! Men jag ska träna upp mig lite inför borlångeloppet och allt nu, för det ska jag få bra tid på!

Yesyes, fattar ni att vi är inne i den sista månaden på lovet eller? Så himla sorgligt på riktigt faktiskt, vill ha mer lov. Mer av allt roligt jag vart med om i sommar! Mer av allt liksom. 20 dagar kvar på lovet, exakt 2 veckor och 6 dagar kvar.
Då börjar jag nian, sista året innan jag börjar gymnasiet! Kan ni fatta, jag blir äldst på skolan och allt. Det känns som att det var igår jag började sjuan, jag va så nervös. Hur skulle niorna vara? Skulle jag vara mobbad? Tänk om jag går fel! Det var allt, allt som man egentligen inte behöver tänka på. Allt gick så bra, niorna blev man kompis med, de flesta ialla fall. Nu är jag där, en av alla niorna! Det blir dock inte så många nior i år, för vi är bara tre klasser. Men att de som gick ut nian nu ska sluta, kan jag bara inte gå med på! Alla mina vänner, vi får inte tappa kontakten bara för detta! :(

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0