Sitter i bussen nu

Sitter i bussen nu, usch. Jävligt social ser jag ut också, sitter med mobil och hörlurar och man hör musiken ut. Väskan och kudden jämte mig och folk som pratar högt bakom, kul (y) Det är verkligen värdelöst att sitta här ska jag säga också, vill inte! Kommer inte ha kul heller tror jag, får ringa till Ebba om det skulle va så! Buhu, alla ska tycka synd om mig nu! Ska nog öppna mina nappar, och colan och sitta och titta ut och mysa med kudden. Jag får liksom göra det bästa av detta, leva livet liksom, inte så lätt när det dessutomluktar popcorn i bussen. Hatar popcorn och chips, speciellt lukten. Tyvärr är sånt snusk det luktar nu, sadsmile. Aja, nu får jag la försöka hålla på batteriet nu och så. Skriver när vi är på matchen sen, glöm inte att smsa! Svarar på alla sms, och alla samtal!

kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg, vad gör du då?



http://smekizz.blogg.se

2010-08-07 @ 04:47:17

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0