svar på kommentar


Från Anonym : kan du inte lägga ut vilka filmer du laddar ner, och var du laddar ner. vilken sida alltså :)<3 / en läsare

Svar: Jo det är klart jag kan göra.
Just nu så har jag precis laddat ner The Last Song, den blev färdig nyss :) Den laddade jag ner från thepiratebay, som jag laddar ner de flesta filmer ifrån. Men när det är nya filmer, som kom ut detta året, brukar jag söka på google. Då skriver jag så här: filmensnamn torrent swesub
Då brukar det komma upp flera olika sidor man kan ladda ner från, så tar man någon som verkar bra!
Jag kan börja skriva vilken film jag laddar ner och vilken sida jag laddade ner den.

Klicka här för att komma till nerladdningen till filmen.


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0