vaknade för en stund sen

Nu sitter man här, och fryser för fönstret är öppet. Det verkar sjukt kallt ute idag :s
Idag hostar jag som fan, och aa. Det är ju inte alls roligt. För det gör ont i halsen, men yesyes. Nu ska jag klä på mig lite, sen ska jag ner och käka. För jag vaknade vid halv 7 i morse av att jag va sjukt hungrig, så får väl gå ner nu då.

Usch, jag känner att mina inlägg blir bara kortare och kortare. Men det får jag fixa nu tycker jag! :)
Men skriver när jag kommer tillbaka från frukosten!


Förresten, fick en kommentar om vad datan heter.
Så här kommer svaret:
Datan heter Asus Eee 1008P och är gjord av nån designare typ. Älskar den verkligen, helt tuff! :)

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0