blää på mig

hur mycket jag än försöker så blir det inte bra.
det blir inte bra alls, inte ens nära bra.
inte ens nära dåligt, sämst blir det bara, sämst säger jag.
tänker inte ens lägga ner nån energi för att försöka få det bra,
det kommer inte funka, har försökt så länge.

hej
kom från nöjet för typ en timme sen, det va tråkigt där.
nu sitter jag här, kollade nyss när anja persson körde störtlopp i os, hon åkte ur. typ slog sig i sina knän, stackarn! sen satte jag mig här för jag orkade inte kolla mer.
ska nog upp och lägga mig snart för jag orkar inte sitta här mer, har fan inte liv.

imon ska jag färga och klippa håret, kanske svart? emo känner jag mig nuuu.
allt känns fel, allt jag gör är fel.
känner mig inte värd nånting.

ska vara med ebba babe älskling imon också, du betyyyyder :*

puss frida

+ kom baby?
+ jag kan inte lägga upp bilder för mitt internet är cppppp -.-

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0