frida dont wants to be mulad

shää.
idag i skolan va det cpppp segt :s
so först, skulle göra mitt prov eftersom jag inte är i skolan på so:n imorron. fett svårt :o
sen var det svenska, fick gå och låna en ny bok, för jag hade inget att göra idag. lånade en as bra bok, den heter 'ingen behöver veta'.  typ om en kille som blir utnyttjad av sin moster.
matteprov sen, shit kunde verkligen ingenting :s
sen lunch, kooorv. jag älskar korv (a)    haha, nej men det var korv med mos.  fysik sen, trååk.
tyska sen, shit va segt. sen engelska, ännu segare för hade rådamp på marcus.  sen så skyndade jag mig hem för marcus sa att han skulle mula mig, fuck oooff :s
så jag skynde mig hem, sen så va det bara att sätta sig här.
nu håller jag på att hungra ihjäl så nu ska jag äta, för annars dör jag ;/
sen ska jag va med jenkan, länge sen som fan nu :( <3

puss
frida

+ in my eyes are you perfect

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0