godis gris

shäää :)
händer alla ikväll? för mig så händer ingenting, ska bara sitta hemma och titta på melodifestivalen, deltävling 1.
se om låtarna är nåt att ha. jag vet bara att salem al fakir ska va med, och han är riktigt jävla sämst :oo
idag så har jag sovit och hjälpt mamma med maten.
sen så nyss va vi och handlade, tog en runda i skogen också. det är verkligen fint nu på vintern i skogarna här omkring, helt snöigt och mysigt. tog inga kort, tyvärrrrr.
ialla fall, min data är inte lagad än. tror vi måste lägga in den på lagning, den här datan suger. helt tattiig :o
man får väl va nöjd med vad man har ialla fall, men ändå liksom :s
nu äter jag godis (y)

igår var tobias, josefine, charlie och mingus här. vi åt först, nån kyckling grej.
sen så gick jag till nöjet, för jag skulle dit med hanna. hon var redan där, så ah. det va filmkväll, kollade inte så mycket av filmen, så fattade inte så mycket heller ^^
ALEXANDER DITT AS, MAN FÅR INTE BITAS.
OCH JOHN, FY VA DU NYPS.

ah, ebba älskling var där med. vi va ute och gick lite, pratade. myspys, <3
sen så gick jag hem och  så vid 10, när det stängde. då pratade jag massa med dom .. tobias, josefine, mamma & pappa då. charlie och mingus sov :)
sen gick jag och la mig vid 1, när dom gått hem.
sov till halv 11 idag, min jävla katt kom och jamade nedanför min säng dååå :s

puss
frida

+ 6 dagar kvar

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0