more coke more coke

jag vill ha mer cola, mer cola, mer cola!
druckit upp en 2 liters nyss, inte så bra för tänderna.
men liksom, beroendeframkallande är det ialla fall kan jag berätta!

ialla fall, nu sitter jag här vid datan. det är tråkigt att sitta i köket kan jag också berätta. tror att jag ska kolla 'shall we dance?' vid halv tio.  värsta tant filmen, men vem vet .. den kanske är jätte bra ?! ^^
haha, min katt är konstig. innan typ jagade hon sin svans, och hon väger massa kilo, så det lät typ så här på nerevåningen 'dunk, dunk, dunk, dunk'. hahah, det är min älskling det :*
sen felix dog så har hon blivit en helt annan katt, innan låg hon aldrig i soffan när vi satt där och hon va aldrig med oss. nu typ följer hon efter en ^^
nu ligger hon på stolen jämte mig.
nu ska jag nog typ stänga av datan och kolla lite på melodifestivalen och se om det är nåt och ha.
klockan är 21.05 men vem bryr sig om de flesta bidragen vart? inte jag ialla fall. dom kan inte va så bra ändå eller?! :o

puss frida


- gammal bild på tess -

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0