nörddd frida

tjja ,,
sitter här, har suttit här sen typ .. halv 4 :o
va precis nere och åt då, men so what? ialla fall, fixat med bloggen hela dagen.
vill ha en ipod så det blir musik, men jag får dit ipoden .. men listan jag gjort försvinner :s
aja, får klara mig utan det, haha.
jag har ialla fall världens snyggaste internet tema! :d
'var nöjd med allt vad livet ger', tänk positivt liksom.

imon ska jag bara vara hemma och lata mig, kanske typ göra nåt om jag orkar :)
vara ute ska jag ialla fall, ta massa fina kort.
älskar snö fan :d
det har fan typ kommit 50 cm idag/igårnatt, och det snöar lite nu.
men på .. onsdag tror jag det va så ska det regna, fyfan. det kan ju
inte komma regn nu när det är så mycket snöööö!
det kommer bli helt slaskigt, sen kommer det typ frysa på igen och då blir det knagligt på vägen.
kan det inte hålla sig lite kallare nu, så kan det gå upp i temperatur liksom lite då och då.
så det inte blir så där kvickt, nej fy.
snön får inte försvinna nu ju, jag vill ha kvar den längelänge! :d
hur mysigt är det inte liksom? världens mysigaste väder är det när det snöar massa ute och är kallt.
sitta inne och dricka varm choklad, finns det nåt mysigare eller? nej just det.

puss
frida

+ kiss me, kiss me and say that you miss me


- skulle bara bevisa att det är snyggast -

kommentarer
Postat av: m-

du kan ju inte älska snö ;o fedt kallt

2010-02-20 @ 22:23:31
Postat av: frida

2010-02-20 @ 22:40:35
URL: http://flamingooo.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0